Foto's! - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Dare en Naomi

Blijf op de hoogte en volg Dare en Naomi

08 Februari 2010 | Thailand, Sukhothai

http://picasaweb.google.com/DarevdM/Azie#

Het is ons gelukt!

  • 08 Februari 2010 - 11:27

    Eva:

    Leuk! ook echt supermooie foto's! Mooi ook Dare's hoofd net achter die buddha's haha

  • 08 Februari 2010 - 13:04

    Jeknapstetante.nl:

    Mooie foto's hoor! Gaaf ook die met die grote kat. xx

  • 08 Februari 2010 - 17:24

    Eline:

    Hahha die allerlaatste foto. Is dat een van jullie die toch is gaan klimmen? have funn xx

  • 08 Februari 2010 - 21:53

    Tvdm:

    JAAAAA! Foto's! Zo, die luipaard (toch?) En mijn eigen buddhaatje. x

  • 09 Februari 2010 - 11:32

    Cherokeelover:

    Hahaha, ten eerste: dé shitbrix foto hahaha. Je kon me opvegen! Ten tweede echt te bizar om nu echt foto's van jullie te zien. Het eerste moment dat ik me realiseerde dat jullie echt in thailand zijn! Wat ik me nog afvroeg: Waarom is een avond kaarten een anticlimax? Weet je wat voor leuke dingen je allemaal kan doen met kaarten. Het klinkt allemaal extreem vet. Oja was die poes echt? Kusjedoei!

  • 10 Februari 2010 - 06:03

    Mamma/ Christine:

    Hey Naomi en Dare,

    Wat mooi, jullie foto's.
    Ik reserveer alvast tijd om er een paar uit te kiezen voor een mooie uit-vergroting!

    liefs

  • 10 Februari 2010 - 08:37

    Boukje-Mama:

    En hier is vannacht weer een pak(je) sneeuw gevallen.....

  • 11 Februari 2010 - 11:20

    Tvdm:

    Olifantenfoto's zijn heel erg leuk. Wordt vast een perfecte fotoreeks, nog steeds tevreden met je camera?

  • 11 Februari 2010 - 12:51

    Laura F:

    naooomm! wat een super leuke verhalen...leuke foto's ook!!!! heeeell veel plezier en ik hou je verhalen in de gaten:D

    xxxx

  • 12 Februari 2010 - 09:49

    Aura:

    Echt hele leuke foto's!! Ik krijg er ook steeds meer zin in als ik al die verhalen lees. Ik moet nog een heleboel doen voordat ik weg ga, maar over 3 weken zijn al die zorgen weer voorbij ;) miss tot snel! Veel plezier nog! X

  • 12 Februari 2010 - 11:43

    Jeknapstetante.nl:

    Ik klik af en toe op die chatbox in de hoop jullie daar een keer aan te treffen en dan komt er steeds iemand binnen, maar dat ben ik dan zelf. Schiet niet op natuurlijk. Hebben jullie het nog steeds naar je zin? xx

  • 13 Februari 2010 - 06:56

    Mara:

    Wow, is het daar zo warm dan?

  • 15 Februari 2010 - 15:09

    Rein:

    Och mijn hemeltje, die olifantjes zijn groot. En echt een supermooie foto van die luiaard! Leren jullie ook een beetje vette mensen kennen? Of zijn ze allemaal dun daar?
    en ik wil in jullie lijijist -> hoe?

  • 15 Februari 2010 - 19:08

    TIP Voor Rein:

    Gewoon hier op deze pagina bij "Blijf op de hoogte" je e-mailadres invullen en je staat op de lijst....

  • 16 Februari 2010 - 09:54

    Rens:

    Superfoto's. Wij willen meer!

  • 16 Februari 2010 - 21:01

    Wilma:

    hi wereldreizigers! even een reactie op jullie geweldige verslagen, inclusief jullie mooie fotorapportage!Geniet heerlijk van al deze ervaringen...tot gauw

  • 17 Februari 2010 - 12:42

    Eline:

    leven jullie nog? we willen meer verhalennn! wat is het heet trouwens daar jeee!

  • 11 Maart 2010 - 18:13

    Johanneke :

    Jeetje wat een mooie reis maken jullie zeg, vond vooral de foto's van Mekong erg mooi en de boedha's, en de tempels en de eigenlijk alles. Groetjes van Johanneke en haar kids (die ook als ze groot zijn op reis willen, ik houd ze natuurlijk klein)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Sukhothai

Zuid-Oost Azie

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2010

China

08 Mei 2010

Vietnam

03 April 2010

Zee

30 Maart 2010

Naomi is bijna jarig!

10 Maart 2010

Aapjes
Dare en Naomi

Actief sinds 15 Jan. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 15849

Voorgaande reizen:

26 Januari 2010 - 16 Juni 2010

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: