Kanchanaburi, Guajira Kanchanaburi. - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu Kanchanaburi, Guajira Kanchanaburi. - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi, Guajira Kanchanaburi.

Door: Dare en Naomi

Blijf op de hoogte en volg Dare en Naomi

31 Januari 2010 | Thailand, Kanchanaburi

Dag lieve mensen!

Na een mooie treinreis van 2 uur naar het westen zitten we nu in Kanchanaburi, een klein stadje aan de rivier Kwae. Hoewel hygiene en luxe in ons hotel ver te zoeken zijn, kunnen we letterlijk vanuit ons bed het water of een hangmat inrollen. Gister onderweg naar ons ontbijt even geknuffeld met een luipaard. Daarna fietsen gehuurd en de hele stad gezien; tempel, boedhistische grot, Kwae bridge en onze eerste rijstvelden. 's Avonds met nieuwe Australische vrienden de beste thaise coverbandjes gezien. Geweldig gitaarspel, maar omdat de zanger geen engels spreekt klonk hij, toen hij begon te zingen, meer als Dare's dove pedoloog. Daarna naar de 'hottest club in towm', waar we als enige 4 blanken een geweldige tijd hadden. Vandaag uitbrakken in de hangmat, morgen verder naar het noorden.

Liefs!

ps. Het is hier prachtig!

• 31 Januari 2010 - 07:25

Mara:

Mooi zo dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Heel veel groetjes!

• 31 Januari 2010 - 08:23

Jeknapstetante.nl:

Klinkt goed! En gefeliciteerd met de koningin. xx

• 31 Januari 2010 - 09:23

Tvdm:

jaloers, fotos!!!!!!!!!

• 31 Januari 2010 - 11:45

Boukje/Mama:

Laat je podoloog het maar niet horen! ;-)

• 31 Januari 2010 - 11:56

Dick Hanemaayer:

Het woord uitbrakken kende ik nog niet, maar ik kan me er iets bij voorstellen.
    En valt er nog wat meer te zeggen over 'knuffelen met een luipaard'?

• 01 Februari 2010 - 08:53

Dick Hanemaayer:

Ingeval jullie van plan zijn naar de Preah Vihear Tempel (Cambodja) te gaan, dan is het goed te weten dat daar een soort oorlogje woedt tussen Thailand en Canmodja. Beide landen vinden van deze Shiva tempel van hen is.
    Dus: zoek tijdig dekking. Bovendien schijnt het nu gesloten te zijn.
    Aldus een bericht in de krant van zaterdag.

jv

• 01 Februari 2010 - 08:55

Dick Hanemaayer:

Canmodja moet natuurlijk Cambodja zijn. Die tempel staat op de werelderfgoedlijst.

• 01 Februari 2010 - 09:27

Judith:

Zusje!!! Hoe gaaf! Geniet ervan. Kusje uit de sneeuw (gewoon in Nederland hoor!) xx

• 01 Februari 2010 - 10:46

Isabelle:

Jongens wat vet! Ik kan me er vast alleen maar een vage voorstelling van maken (uitgaan in thailand), maar het klinkt ruig. Ik heb ook een leuke tijd achter de rug: Ik heb namelijk een hangkast opgezet! JAAA jullie horen het goed. Met deze kick moet ik het voorlopig weer doen. Hinthint: voorzie mij overdadig van jullie avonturen! Dan heb ik nog wat om over te fantaseren. Oh kijk even op één van jullie's mail, want ik heb echt twee TE grappige dingen.

• 01 Februari 2010 - 19:33

Leuksteknapste Tante:

Meides,

had al eerder 'n reactie geplaatst, die staat er niet op! Wat ben ik jaloers. Jullie avonturen klinken nu al leuk, en het wordt morgen 24-37 graden! Bij jullie dan. Nu liggen jullie ws te slapen. GENIET GENIET GENIET!
    p.s. waar kan ik de foto's vinden...?

kus, Caecilia (moeder van Jikke en Éryn)

• 01 Februari 2010 - 19:36

CM:

Kijk uit voor Australiërs... voor je het weet wil je nooit meer terug naar ons kikkerlandje...

Caecilia

• 03 Februari 2010 - 08:22

Mama-Boukje:

En? Hebben jullie Lara, Anne en Danique nog gezien? XXX

• 05 Februari 2010 - 10:18

Jeknapstetante.nl:

Nou? Kom maar op met die verhalen met die aussies enzo!

• 05 Februari 2010 - 14:46

Job En Laurens:

We hebben eindelijk jullie site gevonden, leuke verhalen zeg, jeetje. Gelukkig gaat Job er ook heen. Laurens gaat eerst op wintersport, daarna Australië. We missen jullie nog niet echt, misschien later wel. Job geeft zaterdag (morgen) een afscheidsfeestje bij de Einstein, komen jullie ook? Laat het maar even weten.
    Word maar lekker bruin.

Oké, dooeei

• 26 Maart 2010 - 10:44

Marianne Winkelman:

Het luipaard was toch wel tam??

Alles goed?