NB - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu NB - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu

NB

Door: Dare en Naomi

Blijf op de hoogte en volg Dare en Naomi

28 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Niet te vergeten!

- Er zijn hier mussen!
- Met de hoeveelheid zweet die we zijn verloren zouden we heel India's dorst kunnen lessen.
- We hebben als gangsters bij een kraampje eten gehaald, lekkerste kip ooit, en we leven nog.
- Naomi heeft over Harry Potter gedroomd.

  • 28 Januari 2010 - 12:22

    Tvdm:

    Geweldig! Bridge over the river Kwai. Anneke Blok zegt dat julie een keer moeten gaan fietsen :)
    xxxx

  • 28 Januari 2010 - 13:05

    Jeknapstetante.nl:

    Hèhè, eindelijk! Have fun, x

  • 28 Januari 2010 - 13:16

    Eva:

    Toch wel in 3D hè?
    Veel plezier xx

  • 28 Januari 2010 - 13:57

    Joost:

    Leuk, meiden! Hier is het 25 graden kouder en vallen de mussen toch van het dak, maar dan van de sneeuw en windvlagen... Greets!

  • 28 Januari 2010 - 14:15

    Mama/Boukje:

    Lekkerder dan de rooie kip?

  • 28 Januari 2010 - 15:23

    Oma:

    Een hele geruststelling: zowel jullie goede aankomst als de mussen.
    Het lijkt opa wel heel erg warm daar, maar ik heb begrepen dat je daaraan kunt wennen. Veel plezier

  • 28 Januari 2010 - 19:59

    Mamma/Christine:

    Lieve Naomi en Dare,

    Zijn jullie al een beetje gewend daar?
    De jetlag weer te boven?
    We zijn benieuwd naar de verhalen vanuit jullie volgende bestemming. Eerst een rustiger plek?

    veel liefs van hier!

  • 28 Januari 2010 - 21:26

    Simonuh:

    Leuk, Harry! En ik zou zooo graag india's dorst willen lessen met mijn zweet, maar ik ga vanaf morgen lekker in de sneeuw rollen! (ookleuk!) Kusjes voor mijn vriendinnetjes

  • 28 Januari 2010 - 22:28

    Anne, Danique En Lara :

    daar!! leuk om al wat van jullie te horen :)
    ga je sowieso bellen als ik een thais nummer heb, ga jij die ook even fixen? nog laatste backpack tips?
    dikke X, geniet ervan en tot snellll!!

  • 29 Januari 2010 - 07:54

    Veerle:

    Nee, hebben ze daar mussen?
    nou, dan kan ik dus net zo goed in Nederland blijven.
    Ik ga zo m'n vlucht maar cancelen, ga ik wel naar Belgie en Luxemburg, scheelt een hoop centen!
    Bovendien heb ik gehoord dat de cultuur/natuur daar ook verbluffend is!

    Oh oh, als jullie is wisten wat een jaloezie ik nu voel.. oeioeioei ik mag pas over een maand!

    Geniet ervan, en misschien kunnen we nog ergens meeten in Azie :D

    Xen, Veerle

  • 29 Januari 2010 - 09:42

    Tessa:

    Hé meisjes, eh.. gangsters! 't Klinkt allemaal heel stoer! Lekker warm ook! 't Wordt hier ook wel weer eens tijd.. br.

    Heel veel plezier nog! En ik ben benieuwd naar jullie verhalen over een week, als ik weer terug ben uit de sneeuw.

  • 29 Januari 2010 - 10:44

    Isabelle:

    Hee jongens!
    Klinkt supervet, ik ga over een uurtje proberen jullie zweetproductie te evenaren, maar zo te horen wordt dat een zware opgave! Ik mis jullie! Ik kijk uit naar de volgende verhalen en ik verwacht binnenkort een persoonlijk kaartje op de deurmat. Dat jullie het even weten. In ieder geval goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Liefs!

  • 29 Januari 2010 - 17:12

    Elsa:

    Hoi Dare en Naomi,

    Heel veel plezier In het verre Thailand. En stuur wat warmte naar Nederland...

    Groetjes Elsa (moeder Eva)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Zuid-Oost Azie

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2010

China

08 Mei 2010

Vietnam

03 April 2010

Zee

30 Maart 2010

Naomi is bijna jarig!

10 Maart 2010

Aapjes
Dare en Naomi

Actief sinds 15 Jan. 2010
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 15845

Voorgaande reizen:

26 Januari 2010 - 16 Juni 2010

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: