Nieuwe foto's - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Dare en Naomi - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's

Door: Dare en Naomi

Blijf op de hoogte en volg Dare en Naomi

07 Maart 2010 | Laos, Luang Prabang

Lieve mensen,

Nieuwe foto's staan online!

http://picasaweb.google.com/DarevdM/Azie#

Liefs

  • 07 Maart 2010 - 12:38

    Tessa:

    Die boomhut is echt mijn jeugddroom. Ik heb dat Gibbon Experience eens even gegoogled, ziet er heftig uit. En ziek lange nek heeft die vrouw. Leuk om weer wat foto's te zien. X!

  • 07 Maart 2010 - 13:44

    Eva:

    Waaaaaaah ik wil ook zo'n apenleventje! Maar dat wist je al;) Echt hele mooie foto's. Kus

  • 07 Maart 2010 - 16:45

    Tvdm:

    wat een mooie foto's, zo'n hangmat, zo'n uitzicht. xx

  • 07 Maart 2010 - 17:56

    Jeknapstetante.nl:

    Prachtige foto's hoor. Ik hoef niet te vragen of jullie het nog naar je zin hebben, dat blijkt uit de foto's. Veel plezier en ik kijk uit naar jullie volgende bericht/foto's. :-x

  • 07 Maart 2010 - 18:39

    Mara V.d. Meertje:

    Chille boomhut. 8) Leuke grap ook, van dat verband enzo! :| Xsies, Mara :) ;)

  • 07 Maart 2010 - 20:01

    Elsa:

    Wat ziet dat er supermooi uit, die foto's van de boomhut en ook die van de zonsondergang aan de Mekong. Hartstikke mooi!

    Groetjes

  • 07 Maart 2010 - 22:10

    Oma:

    Wat een leuke foto's! Het ziet er allemaal erg spannend uit. De techniek staat voor niets, Boukje heeft ze via de e-mail opgestuurd, zodat oop en ik ze nu ook kunnen zien.
    Ik las net op teletext dat er ergens in Thailand een olifantentweeling is geboren. Iets voor jullie? Dan moet je wel even terug de Mekong over.

  • 08 Maart 2010 - 09:34

    Annelijn:

    Hoi!
    Prachtige foto's, en leuke verhalen! Heel herkenbaar ook dat ze in restaurants niks hebben van wat op de kaart staat (dan valt het pannenkoekenhuisje nog mee ;)) Maar volgens mij vermaken jullie je daar wel :) Geniet er nog van!!!
    Groetjes vanuit Leiden

  • 08 Maart 2010 - 19:25

    Liefste Tante Caecil:

    wouw wouw en nog eens wouw. ik wil graag ruilen, kunnen we dat even regelen??? prachtige foto's, goede verhalen, en het is duidelijk dat het jullie heel goed gaat. ga zo door, nog 99 dagen...

  • 08 Maart 2010 - 20:39

    Fokkelien:

    Lieve Naomi en Dare,

    Ik heb vanavond uitgebreid jullie mooie foto's bekeken en jullie reisverslagen gelezen! Jullie hebben een geweldige tijd! En jullie genieten. Ik hoorde vandaag van mama,Naomi, dat jullie elkaar vandaag gesproken hebben! De techniek staat voor niets.

    Veel liefs,

    Fokkelien


  • 09 Maart 2010 - 06:04

    Job:

    Gibbon Experience ziet er goed uit! Ik ga m overmorgen doen, jeeeeej. Momenteel verblijf ik in Vang Vieng: als je zin hebt om Chersonissos over te doen, ga hierheen. Beetje overthetop, maar wel super gezellig (veel buckets en stiftbodypaint). Nou zie jullie wel weer in Vietnam/Cambodja. x

  • 19 Maart 2010 - 20:37

    Tante Karin:

    Lieve Naomi en Dare,
    Wat een belevenissen allemaal; ik hoor van mamma wel regelmatig geweldige verhalen over alles wat jullie zo meemaken maar om de verslagen zelf te lezen is ontzettend leuk. wat spannend, dat gechill in de bomen, kan me er niets bij voorstellen, echt eng.hier alles prima. eidelijk een beetje voorjaar in de lucht hoewel Gidus nu aan het wintersporten is en Pieter morgen vertrekt voor een week naar de franse alpen met Joelle en haar ouders, bofkonten.over 2 weken ga ik gezellig een dag met mamma shoppen in Den Haag, verheug ik me op.
    Nou lieve meiden, geniet van jullie belevenissen en tot horens, veel groetjes, tante Karin

  • 19 Maart 2010 - 20:37

    Tante Karin:

    Lieve Naomi en Dare,
    Wat een belevenissen allemaal; ik hoor van mamma wel regelmatig geweldige verhalen over alles wat jullie zo meemaken maar om de verslagen zelf te lezen is ontzettend leuk. wat spannend, dat gechill in de bomen, kan me er niets bij voorstellen, echt eng.hier alles prima. eidelijk een beetje voorjaar in de lucht hoewel Gidus nu aan het wintersporten is en Pieter morgen vertrekt voor een week naar de franse alpen met Joelle en haar ouders, bofkonten.over 2 weken ga ik gezellig een dag met mamma shoppen in Den Haag, verheug ik me op.
    Nou lieve meiden, geniet van jullie belevenissen en tot horens, veel groetjes, tante Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Luang Prabang

Zuid-Oost Azie

Recente Reisverslagen:

13 Mei 2010

China

08 Mei 2010

Vietnam

03 April 2010

Zee

30 Maart 2010

Naomi is bijna jarig!

10 Maart 2010

Aapjes
Dare en Naomi

Actief sinds 15 Jan. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 15851

Voorgaande reizen:

26 Januari 2010 - 16 Juni 2010

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: